EN BRA DAG

Skönt att börja veckan utan vågen, det har varit en toppen dag.

Frukost:

1 skål fil med mandarin kaffe

Badat varmbadsbassäng med jobbet, det är som balsam för kroppen är så glad att jag ingår i den gruppen igen. Mina knän känns mycket bättre (förrutom att jag har träningsvärk efter motionscykeln i helgen).

Lunch:

Baconbiffar med grönsaker


Varit i Hovmantorp och matat marsvinen ikväll, även flyttat dit Alvin igen.

Middag:
Kryddiga biffar i ugn med avakado purjolök rivost och bönor.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej kära syster, va duktig du är. Jag börjar tappa stinget.... Du får peppa mig lite :-) Kramis

2009-02-09 @ 20:52:10
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Leslie

Det går jätte bra kämpa på nu men kost och träningen =)

2009-02-10 @ 00:22:08
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Diana

Oj , vad det såg gott ut.

2009-02-11 @ 08:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0