SOLSKEN! VÄGNING!

Vaknade kl 6 först idag, somnade om men kvart i 8 steg jag upp.
Solen skiner redan ute, det är frost och 0-gradigt men kommer säkert att bli en toppendag!


Dagens vikt:


107,9 kg

= - 0,5 kg

Tycker att det var för lite;-(

Frukost:
Romansallad, ost, leverpastej 1skål fil med jordgubbar + mängder med kaffe



Nu har jag promenerat en runda på c:a 45 minuter, fick inte sällskap men satte på radion och traskade på själv. Känner mej nöjd och belåten nu!!

Jörgen var på preem och lagade kortautomaten i tvätten, jag följde med ut till Mikaela passade samtidigt på att promenera dit.
När Nisse kom till Lessebo sen gick vi en runda med honom.

Grillat ikväll jättegott!

Middag:
Grillad fläskfilé grillad paprika grillad lök och tsaziki (hemgjord av J)

Har nu gått en långpromenad på drygt en timme med Nisse.

Dagens steg:
14016


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej syster, 0,5 är ju den ideala viktnedgången på en vecka.

Tänk nu på 500 gram smör och tänk att det är det du har gått ner. Det brukar kännas bättre då! :-)

Kram kram

2009-04-10 @ 10:39:43
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Helen

va duktigt du motionerar.. jag är usel på det just nu..

ja mina 6 kg kan ju kännas lite för dig förstår jag.. jag startade på 72.2 nu ca 66.5 sen ner till 60 men egentligen ska jag jag ner till 52 så 8 kg till men det skulle jag aldrig fixa att hålla..

men grattis till -0,5 allt neråt är bra.. kom ihåg att kropper når platåer ibland å då går man inte ner nåt på ett par veckor.. då kan man tappa suget.. men håll i så ska du se att det blir många kg sen... önskar dig en trevlig påsk...

//Helen

2009-04-11 @ 09:18:39
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0