PONTUS OCH MORMOR IDAG!

Igår blev det inte nått bloggande, var så mycket så jag glömde bort bloggen!
Idag dök lilla Pontus upp kl. 06.15 så nu blir det att umgås (han sitter och tittar på Mora Träsk just nu).

Han har ju varit och sett dom på riktigt för inte så länge sen!

Vilken miss jag just gjort, vägt mej och fört in resultatet på alla ställen som jag brukar! Då kommer Jörgen och säger att det är torsdag och inte fredag, så klantigt!

Frukost:
1 skål fil med hallon, omelett och leverpastej


Så hade jag ju trevligt sällskap vid frukost!!



Efter frukost gick vi en promenad, Pontus åt en mjukglass.
 

Han tyckte vi skulle ta bilen fast det var en mysig promenad!!!!

Lunch:
Skånerullar avakado
(fiskpinnar och pasta till pontus)

Hans mamma hämtade honom vid 3-tiden för då skulle dom till lekplatsen med hans kompis!

Middag:
Flintastek, grillad paprika och grillad lök




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0