PIGG OCH GLAD!!

Lite kyligarae ute nu!! Men det är ju bara aprill trots allt;-)

Tog ett kort på uteplatsen imorse i kylan och tänkte på helgens värme!

Frukost:
1 skål fil och kaffe
4 skivor ost 4 skivor ägg

Gick till jobbet, med en fullpackad rullstol (och hjälpmedel) som jag lämnade på vägen.
Promenad till skolan, hade sena gruppen kom iväg 25 min. för tidigt, då blev det en liten promenad i samhället för att hålla värmen.

Lunch:
Lammstek med grönsaker

Eftermiddan gick vi en runda och plockade vitsippor

Promenad hem med Nisse för Mikaela tränade, vilken pärs detta var nya trakter och nya lukter (han är en idiot!)

Middag:
Räksoppa med avakado och creme fraiche



Jättegott!

DAGEN STEG:
12831

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va mysigt det ser ut på uteplatsen, vi får se till att komma förbi och grilla :-)

Kram kram

2009-04-16 @ 11:01:51
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: FRÖKEN GRÖN

I gyllene solsken kan jag tänka mig att det är varmt och skönt på uteplatsen.

2009-04-16 @ 16:42:13
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0